Wysyłka w 2-3 dni robocze
Zamów jeszcze przez
timer
by otrzymać paczkę przed Wielkanocą!
+22 811 57 02
biuro@polskispichlerz.pl

Koszty i czas dostawy

Koszty dostawy

Koszty dostawy nie są wliczone w cenę Towaru zakupionego w sklepie i są doliczane na końcowym etapie składania zamówienia. Przed potwierdzeniem zamówienia uzyskujesz informację o całkowitej kwocie jaką należy uiścić, aby zamówienie zostało zrealizowane.

Większość zamówień staramy się realizować w przeciągu 24h od złożenia zamówienia. Nasz asortyment jest zawsze świeży, wszystko sprowadzamy na bieżąco, dlatego też czasami może zdarzyć się opóźnienie w dostawie, jednakże zawsze informujemy o takim fakcie niezwłocznie.

Po złożeniu zamówienia otrzymujecie Państwo również link z jego podsumowaniem, pod którym można śledzić paczkę oraz się z nami skontaktować.

Opcje dostawy jakie oferujemy:

  • Przesyłka kurierska DPD
  • Przesyłka kurierska INPOST
  • Dostawa do paczkomatu INPOST
  • Przesyłka kurierska DHL


Czas dostawy

Przy każdym produkcie podany jest czas wysyłki (liczba dni roboczych). Jest to czas, który upływa od złożenia zamówienia do chwili wysłania zamówionych produktów ze sklepu. Zamówienie na towary o różnych podanych czasach wysyłki realizowane jest po skompletowaniu całości zamówionych produktów, tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych. Jeżeli czas realizacji byłby dłuższy niż podany na stronie naszego sklepu internetowego obsługa sklepu skontaktuje się mailowo, aby poinformować o opóźnieniu i potwierdzić dalszą chęć realizacji zamówienia.  Do czasu wysyłki należy dodać ok. 1-3 dni roboczych (w przypadku wysyłki firmą kurierską), aby wiedzieć, kiedy można spodziewać się dostarczenia zamówienia.

Odbiory osobiste:

Odbiory osobiste są realizowane w miejscy wykonywania przez nas działalności przy ul. Kołacińskiej 35, 03-171 Warszawa, w czasie podanym przy każdym produkcie na stronie Sklepu. Zamówienie na towary o różnych podanych czasach wysyłki realizowane jest po skompletowaniu całości zamówionych produktów, tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych. Jeżeli czas realizacji byłby dłuższy niż podany na stronie naszego sklepu internetowego obsługa sklepu skontaktuje się mailowo, aby poinformować o opóźnieniu i potwierdzić dalszą chęć realizacji zamówienia.

Po przygotowaniu zamówienia wysyłamy e-mail z informacją o możliwości odbioru.

Śledź okazje i nowinki ze świata Polskiego Spichlerza

Dołącz do newslettera i czekaj na dobre wiadomości! Promocje, nowości i porady

Polski spichlerz

Obsługa klienta

Kontakt

Biuro obsługi klienta czynne:
Poniedziałek - Piątek w godz. 8:00 - 16:00

Powiedz nam, czego potrzebujesz

Masz pytanie dotyczące produktu, realizacji lub wysyłki?
Chcesz zapytać o indywidualny produkt?
Wyślij zapytanie
envelopeusercartsmartphonemagnifier linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram